sobota, 27 kwietnia 2013

Motyle / Butterflies

Zastanawiałam się, co jeszcze, oprócz kwiatów, może udekorować szydełkowe czapeczki, które robię. Chodziło mi o coś, co podobnie jak kwiatki kojarzy się z wiosną. Myślałam i myślałam, aż tu nagle pomysł sfrunął prosto z nieba - motyle!!!

Oczywiście nie jestem pierwszą osobą, która wpadła na zrobienie szydełkowych motylków (m. in. moja wielka idolka Wiki na swoim blogu Robótkowe Szaleństwa podaje przepisy na różnorodne motyle), ale swój projekt wymyśliłam sama na ławce w parku. Jest genialny w swojej prostocie :-)

I've been thinking what else, apart from flowers, can decorate my crochet hats. I meant someting bringing spring to mind. I was thinking and thinking when suddenly the idea flew straight from heaven - butterflies!!! 

It goes without saying  I'm not the first person who invented making crochet butterflies (among others my big crochet idol Wiki gives patterns for different kinds of butterflies on her blog Robotkowe Szalenstwa) but this is my own design invented on a park bench. It is ingenious in its simplicity :-)






Czapeczka z motylami może wyglądać tak:
A hat with a crochet buttlerfly can look like this:





Albo tak:
Or like this:




Eksperymentuję z wielkością i kolorami. Według mnie, najciekawsze i najbardziej zaskakujące efekty uzyskuje się z włóczki melanżowej:

I am experimenting with colours and sizes. In my opinion, the most interesting and surprising effects can be achieved when you use melange yarn:



Najlepiej motylki wyglądają na letnich, ażurowych czapeczkach i opaskach, których, znając siebie, powstanie w najbliższym czasie jeszcze wiele :-)

The butterflies look the best on summer openwork crochet hats and head-bands and as far as I know myself many more are to be created soon :-)



 


4 komentarze:

  1. Motylki są bardzo wiosenne :) Fajnie komponują się z czapeczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne motylki! Cudnie się prezentują na czapeczkach! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne motylki:)można prosic o schemat takiego motylka????

    OdpowiedzUsuń
  4. Czapeczki z motylkami prezentują sie rewelacyjnie!.
    Dziękuję za miła opinie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli zostawisz swój komentarz :-)
I'll be extremely pleased if you leave a comment here :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...